onsdag 11 mars 2015

Ny uppdatering i portfolio!

Nu har jag gjort det som har lovats i ett tidigare inlägg - jag har uppdaterat fliken portfolio med nya bilder; en ny skämtteckning, två seriestrippar och en seriesida.
Seriestripparna är för en serie som jag har gjort till reklamtidningen Arjeplogar'n sedan 2007. I år är det för åtta år sedan första seriestrippen publicerades i tidningen.
Det är väldigt svårt att hitta strippar som är i bra kvalitet, då en store del av stripparna är i varierande kvalitet, men det kommer mera... senare i veckan, tror jag.

 
Den ovanför är för tillfället en av mina favoritstrippar. Att med så enkla medel förmedla ett uttryck, så kan man bli överraskad att en del av dem fungerar.

Innan jag slutar detta inlägg, så lägger jag upp en seriestripp som gjordes inför filmfestivalen i Arjeplog 2014, då Robert Gustafsson skulle komma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar